lørdag 5. juli 2008

Soltun...

Da er det vel på tide å skrive igjen… Har fått litt kommentarer på at jeg ikke skriver her:P skal ikke neven navn…
Det har skjedd mye i det siste, Soltun avslutning (trist), Barneleir å det jeg har gledet meg til LENGE! Englands tur med korpset…
Soltun har betyd mye for meg dette åre spesielt folkene som har vert der å det sosiale som har vert der i helgene…
Det har vert en god plass å være, et sted der du kan være som du kommer, treng ikke ringe eller sende melding at du kommer, du bare kommer…
Dette åre har May¨Bente vert ett åring å ho har betyd mye for meg! Ho har vert en person som jeg har kunne snakke med om det meste, vert på kjøkkenet å laga MYE rart å godt:) dette åre har vert supert! Nå når det er ferie sitter jeg her på rommet mitt å tenker over året på hvor mye jeg har fått oppleve folkene jeg har fått bli kjent med ikke bare på Soltun men også andre plasser…
Soltun er et bra sted å være å May Bente, Svend har vert to personer som har skapt mye liv! (det skal flere ha æren for) Det er ikke akkurat tradisjon å legge seg tidlig.. Det går som regel i kort spill å fantasi å ikke minst Vann krig;P
Hehe…
Soltun er et fint sted for oss som har en tro på Jesus…
Kommer til å savne dere som har vert med på å gjøre Soltun til et bra sted å være!!!
Takk for i år folkens

Ingen kommentarer: